Welcome
Om toe te treden in de community, moet je een account aanmaken.
Internet Explorer
Internet Explorer is niet ondersteund. Upgrade alstublieft naar een meer moderne browser.

GIVEAWAY!
Gestart door OriginalSam

Hey iedereen,

 

Om te vieren dat jullie je massaal op het forum een account hebben gemaakt,

hang ik hier met heel veel liefde een giveaway aan vast!

We gaan een Lapiz-Rank ter waarde van €10'- weggeven!

 

Wat moet je precies doen?

  •  Zorg ervoor dat je een account hebt op https://farmcraft.nl/
  • Je moet in de discord zitten
  • Je laat een reactie achter onder dit forum waarom jij de Lapiz-rank verdient.  (vergeet zeker niet je Minecraft-naam toe te voegen.

 

Tot snel,

Sam

  • x4

ik zou het leuk vinden als ik de rank zou krijgen ben al vanaf het begin deze server in de gaten aan het houden en heb zelfs een aantal keer mee geholpen met wat dingen bouwen kijk er enorm naar uit om te mogen spelen! :D

  • x1

heyy sam ik zou het leuk vinden om de lapis rank te krijgen in de server omdat ik veel online wil zijn en leuke video's wil maken in de server en natuurlijk voor veel roleplay wil zorgen 

 

  • x2
gwnjelle_:

heyy sam ik zou het leuk vinden om de lapis rank te krijgen in de server omdat ik veel online wil zijn en leuke video's wil maken in de server en natuurlijk voor veel roleplay wil zorgen 

men mc naam is gwnjelle_

 

ik moet die rank hebben want ik game in de bibliotheek en kan hem niet betalen

  • x3

Mijn in-game name is OnIronmanProfile

Waarom verdien ik het?:
Ik vind dat iedereen het verdient. Maar ik zou het graag willen hebben vanwege mijn consistente betrokkenheid bij de farmcraft gemeenschap. Ook hoop ik een positieve bijdrage te gaan leveren aan de gameplay ervaring wanneer de server open gaat. 

Ik Wil 😇

hey sam ik wil graag de lapis rank omdat ik heel veel actief kan zijn op discord en minecraft server en ik vind het een leuke server om op te spelen binnenkort. ik kan niet wachten op de opening

 

Mc naam = MikaiG

 

Groetjes, MikaiG

Hallo

 

Momenteel is mijn vrije tijd wat beperkt maar ik heb wel zin om toch een deel hiervan te besteden aan de server. Een rank zou extra motivatie zijn om elke dag online te komen en een nog groter deel van mijn vrije tijd online te zijn denk ik :)

 

ik zou het leuk vinden als ik de rank zou krijgen ben al vanaf het begin deze server in de gaten aan het houden en heb zelfs een aantal keer mee geholpen met wat dingen bouwen kijk er enorm naar uit om te mogen spelen! :D (mc naam Platinumscale :D)